loading...
عشق اول|لاو وان|سایت عشق اول|اولین عشق|عشق اول|پربازدید ترین سایت عشق اول
love1 بازدید : 9 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 



پدر: تو اصلا به عاقبت کارت فکر کردی؟

 

 

پسر: به نظر من درست تصمیم گرفتن با ارزش تر از اندیشیدن به عاقبت کاره!!

 

 

پدر: تو میدونی مردم راجع به این موضوع چی فکر میکنن؟

 

 

پسر: پدر.. مردم همیشه چیزی رو که دوست دارن باور میکنن...

 

 

Laurel And Hardy

اولیور: استن... تو به عشق در یک نگاه اعتقاد داری؟


استن : آره خوب حداقل وقت ادمو نمیگیره!



John Rambo

واسه هیچ چیز زندگی نکن ولی واسه بعضی چیزا بمیر...!!




کلاه قرمزی و سروناز (ایرج طهماسب)

سروناز: من از وقتی شما رو دیدم یه حسی دارم ...

کلاه قرمزی : سرماخوردگی ؟!




رنگ خدا (مجید مجیدی)

محمد :معلمون میگه خدا شما نابیناها رو بیشتر دوست داره چون نمی بینید.

ولی من گفتم خانم اگه مارو دوست داشت چرا ما رو نابینا کرد تا اون نبینیم. بعد

گفت "خدا دیدنی نیست ولی همه جا هست. می تونید اون حس کنید. گفت

 شما با دستاتون میبینید." حالا من همه جارو می گردم تا یه روزی بالاخره

 دستم به خدا بخوره! اون وقت بهش میگم، هرچی تو دلم هست بهش میگم.


خانه ای روی آب (بهمن فرمان آرا)

از قدیم گفتن مواظب باش چی آرزو می کنی، چون ممکنه برآورده شه.



مدار صفر درجه (حسن فتحی)
شهاب حسینی(حبیب پارسا) :

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم.

تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم.

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای خاطر نخستین گل ها.

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم.

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم





مادرانه

اردلان:میدم گوش پسرت رو ببرن میدونی گوش بریدن یعنی چی؟


مادر فرزاد : اون به اندازه ی اشتباهش تنبیه میشه
 تونمیتوی گوش پِسَرَمو ببری مگه مملکت قانون نداره؟


اردلان:هِه قانون؟!قانون منم!چون پول تو جیب منه!


زمانه

 عشق از کسی اجازه نمیگیره.وقتی میاد سراغت که انتظارش رو نداری

 

 

ساکته اماوقتی حرف میزنه صدای بلندی داره مثه جنگ میمونه

 

 

شروعش آسونه اما خاتمه دادن بهش سخته

 

و فراموش کردنش تقریبا غیر ممکنه..


تولدی دیگر

شوکت(مادر): تو پیشونی من چی می بینی؟

 

 

جعفر(پسر): آخه من چی بگم...

 

 

شوکت: بگو چی می بینی؟

 

 

جعفر: وقتی بهشت زیر پاته دیگه وای به حال پیشونیت...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 2,180